آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی بنام فریاد
آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید  آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی
بسم الله الرحمن الرحیم


*رسانه وروجک تنها روزانه با جدیدترین آهنگ ها و ویدیوهای ایرانی و خارجی بروزرسانی می شود ... همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید.


ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وروجک تنها و آدرس namber999.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان
کنسرت نوروزی (محمد علیزاده - بنیامین ) - سلمانشهر(متل قو)
کنسرت بنیامین بهادری - ساری
کنسرت محمد علیزاده - ساری
کنسرت رشت محمد علیزاده
کنسرت گرگان محسن یگانه
کنسرت ساری بهنام صفوی
کنسرت ساری ناگفته (استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری)
بازدید : 117 بار

 

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی بنام فریاد

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی بنام فریاد با بالاترین کیفیت

Download New Music Mehrzad Amirkhani Ft Arman Emami – Faryad

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ : آرمان امامی ، تنظیم : فرشاد یزدی
میکس و مسترینگ : ایمان احمدزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی بنام فریاد :

قبله تو یکی بواسم هرکاری میکرد خوش بودیم الکی اونم رفت

تنها بودمو ضد حال بود همه چی تا تو رو دیدم جونم رفت

حالا بگو چی داری تو دلت نصفه دیگه کو نصفت کوه

زیر زمین بگو چی میخوای تعارف نکن بهم بگو

مثه کرم خاکی میلولی هر طرف تو من حل شدی آب شدی من تو کف

سن تویه سلولا سلسلمونو منقرض کرد

با زمین فوتبالیست گل زده به مخم دمش گرم

تو چه میدونی من چمه شما چتونه بابا وقتم کمه

حس کن منو دستاتو بده من نرو

فریاد میزنم اسمتو بی حواس سمته تو میام حواست کجاست من روبروتم بی حواس

تویه قلبم آتیشه ولی لبام یخ زده آخه پای زندگیم حالا وسط اومده

من بدجوری حالم بده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی بنام فریاد

♫♫♫♫♫♫

سگ داری با کلاسی سگ داره چشات گازشو میگیری میری سر بالا

چشم نخورده اونی که عاشقه تو نشده کور بوده به جونه تو تا حالا

ته ریشو خنده ی نمکی مثه پسرای گله فول آپشن

شمشکو دیزینو درکه برف بازی میکنیم بی کاپشن

تو که فرق داری فرقه منم ببین تو همش بالا رو میبینی من پایین شهریم

هر کیم منو دوست داره واسه همین گل پسر گل بخر یک دو سه مخه رویه زمینه

سربازه خوبی باشی من افسرم خدمت دوتامونو من میخرم

حس کن منو دستاتو بده من نرو

فریاد میزنم اسمتو بی حواس سمته تو میام حواست کجاست من روبروتم بی حواس

تویه قلبم آتیشه ولی لبام یخ زده آخه پای زندگیم حالا وسط اومده

من بدجوری حالم بده

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی بنام فریاد

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی بنام فریاد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










برچسب ها : Mehrzad Amirkhani , , Download New Music Mehrzad Amirkhani Ft Arman Emami Faryad , , دانلود آهنگ , , دانلود آهنگ آرمان امامی, دانلود آهنگ جدید , , دانلود آهنگ جدید ایرانی , , دانلود آهنگ رپ , , دانلود آهنگ غمگین , , دانلود آهنگ فریاد , , دانلود آهنگ فریاد از مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی , , دانلود آهنگ فریاد با صدای مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی , , دانلود آهنگ گفتاواز , , دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی , , دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی و آرمان امامی فریاد, ,


آمار کاربران
افراد آنلاین : online


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 36843
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1